L3-banner-media

Poľská sociálna reklama zameraná na deti a mládež

Na Slovensku sme v posledných rokoch mohli zaznamenať niekoľko kampaní z oblasti sociálnej reklamy zameranej na deti a mládež. Situácia nie je odlišná ani v zahraničí. Medzinárodné porovnávanie je v akademickej obci nevyhnutná súčasť odovzdávania si vedomostí. Poľský pohľad do tejto problematiky  priniesol odborný seminár dňa 22.11.2016, ktorý sa realizoval na pôde Katedry masmediálnej komunikácie a reklamy Filozofickej fakulty Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre.
Hlavné slovo tohto odborného seminára dostala Dr. Katarzyna Walotek-Ściańska, ktorá pôsobí v rámci Ekonomickej univerzity v Katoviciach. Jej príspevok s názvom Poľská sociálna reklama zameraná na deti a mládež vyvolal diskusiu u auditória. Diskusiu moderovala hlavná riešiteľka projektu KEGA 035UKF-4/2015: Socializačné a edukačné funkcie marketingového komunikátu ako odrazu mediálnej kultúry, Mgr. Györgyi Janková, PhD. Odborný seminár s medzinárodnou účasťou tak rozšíril obzory v tejto problematike aj mimo územia nášho štátu.  Odborným garantom tohto seminára bola prof. doc. Mgr. Katarína Fichnová, PhD.
Autor textu: Mgr. Zuzana Bačíková, PhD.
Autor fotografií: Denisa Halušková
Editor článku: Mgr. Jana Krajčovičová

Kontaktné informácie

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Tr. A. Hlinku 1, 949 74 Nitra
tel: +421 37 6408 111
e-mail:
IČO: 00157716
DIČ: 2021246590
IČ DPH: SK 2021246590
 
fb ikona icon instagram

Mediálni partneri

logo nitraden web logo dab
logo mlyny Nitricka logo web
logo centro male logo nr24
logo NISYS noveRE logo Divadelná Nitra 2018radio plus logo